Header Ads Widget

Prime Minister Imran Khan to take vote of confidence from parliament

 اسلام آباد (اپنا نیوز) اسلام آباد کی نشست پر آج ہونے والے سینیٹ انتخابات میں پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (PDM) کے ہاتھوں پریشان جیت کے بعد ، وزیر اعظم عمران خان نے پارلیمنٹ سے اعتماد کا ووٹ لینے کا فیصلہ کیا ہے۔


اس کا اعلان وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے دیگر وفاقی وزرا کے ہمراہ اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا۔


وزیر خارجہ نے کہا کہ اس فیصلے سے ہر ایک کی اصل حیثیت واضح ہوجائے گی ، انہوں نے مزید کہا کہ وہ حق وباطل کی جنگ لڑتے رہیں گے۔


آج کا دن پاکستان کی جمہوریت کے لئے ایک افسوسناک دن ہے۔ جمہوریت کے چیمپین جمہوری اقدار کو ہلاک اور انکار کر چکے ہیں۔


شاہ محمود نے کہا کہ آج کے سینیٹ انتخابات کے نتائج نے ہمارے بیانیہ کو تقویت بخشی ہے ، اور ہمارے خدشات کو درست قرار دیا ہے۔ یوسف رضا گیلانی کے جیتنے کے لئے ہر حربہ استعمال کیا گیا۔


وزیر خارجہ کا مزید کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن اپنی ذمہ داریاں نبھانے اور شفاف انتخابات کو یقینی بنانے میں ناکام رہا ہے۔ پچھلے سینیٹ انتخابات میں بھی ووٹ خریدے اور بیچے گئے تھے۔ انہوں نے مزید کہا کہ سینیٹ کے انتخابات کھلی رائے شماری کے ذریعے کرانے سے بدعنوانی کا خاتمہ ہوگا۔


آج کے سینیٹ انتخابات میں PDM کے مشترکہ امیدوار یوسف رضا گیلانی نے پی ٹی آئی کے عبدالحفیظ شیخ کو حکومت کے خلاف ناراض کامیابی میں شکست دی۔

Prime Minister Imran Khan to take vote of confidence from parliament
Prime Minister Imran Khan to take vote of confidence from parliament


یوسف رضا گیلانی نے 169 ووٹ حاصل کیے جبکہ عبدالحفیظ شیخ صرف 164 ووٹ حاصل کرسکے۔ الیکشن کمیشن آف پاکستان نے کل 7 ووٹ مسترد کردیئے۔


دوسری طرف خواتین کی نشست پر پی ٹی آئی کی امیدوار فوزیہ ارشاد نے 174 ووٹ لے کر کامیابی حاصل کی جبکہ مسلم لیگ (ن) کی امیدوار فرزانہ کوثر نے 161 ووٹ حاصل کرکے 5 ووٹ مسترد کردیئے۔


Post a Comment

0 Comments